İlgili Yazılar

70 Yorumlar

  1. 50

    hakan

    oy verende aynı maaş alacak bende oy verenin içi rahatsa benimde rahat gözden geçirsinler kime oy verdiklerini 1404 lira bu kadar milletin hakkını yiyenler verecek öteki tarafta cevabını

  2. 49

    admin

    yusuf bey asgari ücretten düşük maaş ödenemez. Kişinin bekar evli gibi durumlarına bakılarak agi dahil asgari ücret tutarı çalışana ödenmelidir.

  3. 48

    .Mevlüt

    Bize zam yapmaya gerek yok siz Suriyeli leri ve patronları düşünün biz asgari ücret le geçirmeye çalışıyoruz peki birde siz düşünün yerimize siz olsanız aldığımız maşala gecenin adalet bunun neresinde

  4. 47

    Yusuf

    Bise soracam ben su anda sigortali asgari ucretle calisan birisiyim simdi 2017 de gelen zammi bize vermek zorundalar degilmi bide vermeme gibi sanslari varmi yardimci olursaniz sevinirim tesekkur ederim

  5. 46

    Aynur

    Tşkler asgari ücret tahminizde sadece 10 TL lık sapma oldu. Başarılarınızın devamını dilerim

  6. 45

    Gökhan

    Peki 104 liralık artış ne anlama geliyor?
    Aslına bakılırsa bir faturamızı ödenmesi anlamına gelse de gelirde çok büyük artış yaratmayacak hatta tam tersine zarara sebep olacak. Asgari ücret artışının yarattığı sıkıntılar aslında durumları biraz daha zorlaştırdı. Geçen sene maaşlardaki %30 artış bir çok işveren tarafından ürettiği ürünlere yansıtarak telafi edilmeye çalışıldı. Herşey ister istemez pahalı hale geldi tabi bunun yanında dolardaki durdurulamayan artış ve dışa bağımlılıkta üzerine tuz biber ekti. Aslında yapılan zam çoktan vatandaşın cebinden çıkmış bir tutar hatta daha fazlası çıkmış durumda.

    Cebine girmeden nasıl mı çıkar?

    Eski Asgari Ücret 1.300 TL. / USD 2,90 TL. = 449 USD
    Yeni Asgari Ücret 1.404 TL. / USD 3,55 TL. = 395 USD
    Buradan yeni zamla dahi asgari ücretlinin alım gücü aslında geçen yıla göre % 13 daha düşük olduğunu görebiliriz.

  7. 44

    işkur

    asgari ücret olarak bu rakamlar çok düşük açlık sınırınında altında allah milletimize kolaylık versin

  8. 43

    Mustafa

    Allah kahretsin bunları bu kararı veren bakanlar geçinsin bakalım bu parayla

  9. 42

    sibel

    Ben hakkımı helal etmiyorum benden kesilen vergiler zehir zıkkım olsun İnşallahhhhh….

  10. 41

    deniz

    Şimdi 104tl zam yapıldı.Birde bunun vergi kesintisi olursa helal olsun size gerçi başbakan vergi kesintisi olmayacak dedi ama inşaallah olmaz.

  11. 40

    GARIBAN

    Ali ağa oğlu düğün yapar 20 trılyon kızına harcar kimse bunu görmez vekiler akşama kadar otur 17 mılyal al kimse bunu görmez iş taşarona gelince tüm ülke ayaga kalkar bence biz taşaronlara çok bile secim zamanı kimse oy kulanmasın o zaman görecem ben ülkeyi ama din üzerinden yola çıkılınca herkesin vicdanı sızlamaya başlar bic yahudimiyiz kimse asgarı taşaronu görmez

  12. 39

    CİHAN YILDIRIM

    teşekkürler Admin

  13. 38

    Erhan

    Memurlar 8 saat calisiyo servisleri var yol para derdi yok haftasonuda tatil mis 2500 maas musteriyle ilgilenmeleri hele sanki musterinin patronu bi kufur etmedikleri kaliyo ole ilgililer ama bir isci olemi sabah erken kalkar yol parasi vermemek icin yuruyerek gider ise 3 kurus bahsis alcak diye inlarin kaprisini cekiyo cunku mecburlar haftaici 1 gun izin ole hafta sonu ailesiyle olmak yok ole isci kopek ya calissin calissinki 2500 tl maas alanin kaprislerini ceksin ben garsonum alkolik insanlarla ugrasmak kolay mi kolaysa gelip yapsinlar musteri istedigini yapiyo bisey diyemiyosun sirf 3 kurus bahsis alabilmek icin kime ne anlatiyosam adaletini kaybetmis insanlara adalet anlatilmaz..

  14. 37

    mehmet

    bu hükümetten daha fazla asgari üçret zammı beklemeyin çünkü millevekillerin çoğu patron yazıklar olsun

  15. 36

    mevlüt

    dolar euro bu kadar yuksek ıken asgarı ucretın boyle dusuk olması gercekten dalga gecılecek bır rakam enflasyon yukseldı herseye zam geldı. ama asgarı ucret 104 tl :)))) hahahahahahahahahahhahahah
    hahahahahahahahahhahaa :))))))))))))))

  16. 35

    mevlüt

    104 tl lık bır zam hıc beklenmedık bı hakaret oldu emekcılere keşke arada secım olsaydı

  17. 34

    memet

    yuuuuuuuuuuh bukarara imza atan bakanlara vekillere bu vatanı savunan asker polis bizlerin çocukları şehit olan gazi olan bizlerin çocukları yasizin hakkını savunduğunuz işverenlerin çocukları ve sizin çocuklar nerede ev kiraları anaz 600.. 700 yuuuuuuuuuuuh simit yesen 1500 yuuuuuuuuh utanmadan gelecek seçimde oy istemeye gelecek siniz demi alırsınız …………anlayan anladı

  18. 33

    Gariban

    ALLAH BELANIZİ VERSİN DİYECEK BİRSEY BULAMIYORUM

  19. 32

    murat

    Çok ayıp rakam verilmiştir
    Gelir vergisi ve kümülatif vergisi
    gelir vergisi kaldırın neymiş efendim gelir vergisi 226 tl ayıp yaa
    çocuk okutuyoruz

  20. 31

    zerdeşt

    Yaşasın adalet

  21. 30

    Arif

    Sendikalar atıp tutuyorlardı 1600 den aşağı olmaz sokağa dokeriz diye ne oldu. Daha asgari ücrete zam gelmeden herşeye zam geldi bir yılbaşından sonra gelir

  22. 29

    admin

    Sibel hanım asgari ücretliden bu yıl 8.aydan sonra Gelir vergisi kesintisi olacak

  23. 28

    sibel

    Zaten 10.aydan sonra da vergi kesintisi olur soygun gibi birşey…Maaşım bankaya 1525 yatıyordu asgari ücretin birazcık üstü 10.aydan beri her ay 125 tl kesiliyor bu nasıl bir haksızlıktır.Haram olsun haram olsun haram olsun……………………..

  24. 27

    admin

    Cihan bey evli eş çalışamayan iki çocuk sahibi 1.470,64 TL alacaktır.

  25. 26

    Fevzi çatıkkaş

    Bazı kardeşlerim asgari ücret 1.600 TL olmalı diyorlar.Olmalı elbet ama bu hükümetin vergiyi kaldırmasıyla olmalı.Yoksa işverene yüklenirse yığınla insan işsiz kalır.İhracatta da rekabet olumsuz etkilenir.Dengeyi iyi kurmak lazım.

  26. 25

    CİHAN YILDIRIM

    EVLİYİM 2 ÇOCUGUM VAR EŞİM ÇALIŞMIYOR TOPLAMDA KAÇ LİRA ALCAM BEN 2017 DE BİRİ YARDIMCI OLABİLİR Mİ

  27. 24

    ferdi

    alin bu parayi kendiniz gecinin zami yapan arkadaslar

  28. 23

    karahan

    komik %30 yaptı diyenler var komiksiniz agi yi asgari ücretin içine soktu bir güzelde truzime teşvik yasası çıkardı iş kur diye 11 ay çalısıp şükrettiğimiz otellerde şimdi ise kış geldimi yıllardır işletmenin çilesini çekene ücretsiz izin yok 3 ay askı bedavaya elaman çalıştırıyorlar sözde devlet iyi birşey yaptığını sanıyor

  29. 22

    Burak

    En fazla olcagi 1450. Asgari ucretliyi düşünen kim? İşveren için köleden ibaret. 1500. 1700 asgari ücreti hiç bir işveren vermez
    Devlette vermez. Boşuna umutlatmayalim. Olcagi 1450.

  30. 21

    Ali

    En az 1750 tl olmalı

  31. 20

    gariban

    arkadaslar hiç boşuna çenenizi yormayin asgari ücret
    10bin tl olsa ekmek 1 tl den 10 tl ye çikar 5 lt yag 30
    tl den 300 tl ye çikar yani size bize yine hiçbirsey kalmaz dünya zenginlerin
    dünyasi benim korktugum obür dünyadada onlar yine rahat eder bizse cehenneme girip yanacagiz…..

  32. 19

    Mustafa Güneş

    Bir bakan bu paraylan 1 günlük geçimini yapa biliyorsa bende bu paraylan 1 yıllığımı geçiririm

  33. 18

    soner

    arkadaşlar 1500 ve 1600 hatta 1700 lü rakamlar kime nasıl yetecek. İstanbul bölgesinde çalışan bir işçi ve kirada oturan bir işçi ise eğer en az 800 lira kiralar geri kaldı 800 lira bunun kış aylarında ortalama 400 lira elektrık doğalgaz su vs. faturaları geliyor. geri kaldı 400 lira bu insanlar yemek mi yesin yoksa çocuğunun götüne donmu alsın. siz söyleyin buraya yorum yazan arkadaşların bir çoğu bekar sanırım bende bekarım fakat bi evli ınsan açısından düşününce bırakın 1600 -1700 ü en az 2000 olması lazım. bir fabrika iş vereni tek başına sallıyorum her ay 100 milyar kar kalıyor kendisine.1 kişiye 100 milyar işçiye 1 buçuk milyar yok böyle bir adalet. milletvekillerine versinler bakalım 2000 lira maaş bakalım götlerine don alabiliyormu hiç biri aç kalırlar aççççç

  34. 17

    Ruşan Durgun

    Yazıklar olsun bu hükümete bu vatandaş buñumu hak ediyor .bu vatandaşsabahlara kadar tankların önünde canını siper vatanını adeta caniyla korudu nice yavrular babasız kaldı yazık yazık o 85 tl yi milletin vekillerine verin onların bizden daha cok ihtiyacı var ey millet her şeye rağmen cumhurbaşkanımız bu meseleye duyarsız kalıyor SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ SENDEMI DUYARSIZ KALACAN BU MİLLET SENİ ONDER BILMISTI TV KONUS MA NUTUK ATMA BU MILLET OYLE BIR MILLETKI……?

  35. 16

    Ahmet

    Arkadaş onu anladım ne hükümette nede patronlarda zerre kadar allah korkusu yok .
    Doğru düzgün zam gelmiyor şu askari ücrete .
    İşyerinde daha önce 12 saat sabit gece çalışıyorum maşım gündüzcüyle aynı gündüze geçirmiyolar ve 12 satin 1 sati mola yani ayda 77 saat mesaim vardı 16 sını yansıtıyolar bodroya gerisi yalan oluyo.işten ayrılan kişiler dava açtı ve ihtar gelir gelmez 8:30 sate düştüler ve kitaba uysun diye sgkda bürüt yükseldi ama aynı maaş .
    Ve izinler 2 den 1 e düştü ve gececiler bilir ki sabah çıkınca uyusam izinli akşamda ne yapacam ee akşama kadar durup gece uyusam gündüz uyuyamicam akşama işteyim.
    Ayrıca 50 güne yakın izinsiz çalıştırılıyorum nede olsa kyadı imzaladık kölemsin beğenmiyor isen kapı orda.vallaha mı siz bi bunları oturtun ülkeyi tekelleşmekten önleyin zengin kesimden de az alın çünkü onlarda vergi alamıyo devlet (restore et vergiden düş,araç al vergiden düş,vb.) allah aşkına gelin de siz yaşayın bu şartlarda bu maş ile ve böyle şartlarla
    Fazla değil 3 ay sadece eminim ki alışık olmadığınız için acçlığızdan geberirsiniz .Ee bide yaş 31 bekar bu maş ile ve böyle şartlar ile nereye evlenecem. Herşey halkın sırtında ver zammı ver zengine gelince vergi indirimi az bi devlet olun halkınıza sahip çıkın

  36. 15

    Erkan

    Vergiyi kaldirsalar belki birseyler olur ama yinede en az 1600 olmasi lazim

  37. 14

    hüsne

    Valla en çok zammı işçiler hak ediyor en çok çalışan biz işçileriz .1600 olmasını ümit ediyoruz.Ay sonunu getiremiyoruz 1300 lirayla kiramı verelim faturamı ödeyelim çocuk mu okutalım yoksa işe gidiş geliş parası mı verelim

  38. 13

    GAMZE

    Ben daha 18 yaşımda 1300 lirayla bekar halimle ay sonunda parasız kalıyorum ha düşünmeyin öyle eğlence yerlerine gidip yiyorum parayı kendi ihtiyaçlarım için harcıyorum sadece.bir ay boyunca insanlar 1300 lira için çalışıp evine eşine çcuğuna bakmak zorunda şurda yapacağınız zam en fazla300 lira biraz düşünün ya bu insanlar nasıl geçiniyo nasıl çocuk okutuyo ihtiyaçlarını karşılıyo vicdan da mı kalmadı artık içinizde. sizin elinizi titreterek erdiğiniz üç kuruş zamla o çocuk bi çok şeyden mahrum kalacak ki bu dünya fani siz nasıl hesap vereceksizniz o çocuğa hesap günü…

  39. 12

    nıhat

    bence zam oranları oldukca az gorunuyor guzel bı ayar verilmesi lazım

  40. 11

    BAHA

    Vallahi ayıptır ya. ben yine bekar…
    Ulan kız vermiyorlar kız.. bu maaşla ev mi geçindircem. ev kirası 700 tl diğerlerini hesaba katmıyorum taş yemeğe razıyım… memur kesiminin maaşı en düşüğü 2000 tl ve memur memurla evlenir mantığı yapıyorlar eve en az 4000 tl girdiği halde ağlıyorlar
    ee biz napalım alacağım kız işsiz.. çalışmış olsa dahi çocuğa nasıl bakıcam ayıptır ya.. asgari ücretlinin yaşama hakkı yokmu ölekmi illa.biz asgari ücretliler ölelim yaşamak için boşa çaba harcamayın götümüzü yırtsak bile biz ne ev alabiliriz ne evlenebiliz vs vs…hay haline işçinin sırtından eşşek yüküyle para kaldıranın. Gözünüzden başka nerenizi doyurcanız

  41. 10

    Serkan

    Merhaba arkadaşlar. Bende taş orende çalışan birisiyim. Memur ile kendimi kıyaslamam asla memur okumuş mesleğini eline almış insandır biz 8 sene okumuş isek memur 15 sene okumuş veya en dusuk 11 sene okumustur bizim memurlar alakamiz yok. Bizler vekillerin herşeye zam getirip hayatı 10 tl maaşla yaşayıp gecenemiuoz diyen vekillerle işimiz.

  42. 9

    ali

    2017 asgari ücret tutarının agi dahil 1.400 TL civarında olması çok az. En az 1.500 TL olması gerekir. Örneğin Bursa’da metro ve otobüs fiyatları % 15 zamlandı. Sağolsun bursa belediye başkanı 2014 seçimlerinden sonra otobüslere aşırı zam yaptı ki seçimlerden önce asgari ücret düşük olmasına rağmen asgari ücretle en az 550 kez biniyordum. Şu an bu sayı 430 düştü. Aynı şekilde marketten aldığım ürünler hatta simit bile asgari ücretten fazla zamlanıyor

  43. 8

    Hasan

    Bu nasıl bir adaletsizlik ne zaman rahat bir nefes alıcak bu asgari ücretli 700 lira kredi öde 1300 maaş al sene olmuş 2017 bu maaşla bide çocuk yap diyolar zaten 3 sene krediyi ödicem herkesin durumu farklı herkes farklı konuşur bankalara mahkum ettiniz bizi esrarmı satalım hırsızlıkmı yapalım intiharmı edelim olmaz olsun.

  44. 7

    duru

    vallahi bu ülke de işçi ayrı ağlar memur ayrı ağlar emeklı ayrı ağlar köylü ayrı ağlar….
    peki niye; çünkü gelir ve gider adeletsizligi var hiç evdeki hesap çarşıya uymuyor. kimse ayagını yorganına göre uzatmıyor…
    sonuç ise bu yani zihniyet değişmedikçe zengin ne yerse ben de yerim derse fakir, yada zenğin marka giyerse ben de giyerim derse fakir…. o yorganın ucu hep açık kalır…
    allah hepimizin yardımcısı olsun kolay GEÇİNDİRSİN.

  45. 6

    duru

    bu sene seçim olsaydı belkı biraz daha zam yapardı devlet ama çok büyük bir beklentim yok çünkü hükümet oy amak için yaptı o %30 luk zammı.

  46. 5

    sevimli

    BU ÜLKEDE memur dan işçi arasındaki farkı biri bana anlatsın…memur da kiracı işçi de memur da ekmek yiyor işçi de bugün en kötü memur 2500 tl alsın işçi de yılda 80 ile 100 arasında yapılan zam ile geçinmeye kalksın bu adelet mi yaa…

  47. 4

    mazlum

    Ulan bu ülkede ancak alin teriyle calisan insanin parasi boyle hesaplanir millet vekilleri ayda 17 bin lira maas aliyr hemde hic birsey yapmadan onlari gormezden geliyrlar ama gariban isciye 300 lira zam gelecek herkez ustune ususmus zam zam diye diye nalet gelsin sizede vereceginiz 300 ede vermeyin ulan oteki dunyadada boyle hesap yaparsiniz ancak allah buyuktur.

  48. 3

    Ayşegül

    Kesinlikle katılıyorum en az 1600 olmalı

  49. 2

    Kenan

    Asgari ücret en az 1.600 olmali

  50. 1

    Emel

    Son haberlerden sonra asgari ücret tutarları buna yakın olacak sanırım güzel çalışma için tşkler

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir